octombrie 20, 2008

The Office (US)




Cand am inceput sa scriu acest blog, terminasem de vizionat aproximativ 24 de seriale. Uitandu-ma pe lista am realizat ca nu le-am trecut pe cele de comedie cum ar fi Seinfield, Familia Bundy si insuficientul IT Crowd.Si lista continua.
Recunosc, sunt dependenta.

De cand am descoperit acest serial ziua mi-o impart intre my office si The office. Episoadele sunt scurte (20min) dar le consumi ca pe seminte. E greu sa te opresti sa mergi la culcare. Iar cand o faci, esti rupt de oboseala dar bine dispus.

Daca aveti 10 minute de consumat, puteti verifica mai jos despre ce vorbesc:

Best of The Office US season 1

Un comentariu:

Dia spunea...

Na că m-am documentat, draga mea! :) Domnul "nas" mi se părea cunoscut de undeva, l-am reperat în memorie, l-am verificat cu imdb.com şi am avut dreptate: e răul din "Bruce Almighty", cu propriul rol în "Evan Almighty", şi cel din "40-year-old Virgin" (pe care nu m-am obosit să-l văd...dar dacă aşa scria acolo...cred).
Una peste alta, mă duc să-mi fac rost de The Office :D