octombrie 10, 2008

ONCE





Intotdeauna am dorit sa am consecventa in ceva, in ceva bun evident, si n-am avut. E greu sa lupti impotriva firii tale, la un moment dat, pui armele jos cand intelegi. Ca n-are sens. Dar dorinta de a fi consecventa in ceva e bumerangica, o arunc si vine singura inapoi.
Asa am vrut evident si cu scrisul. Mi-e absolut imposibil. Am nevoie de spasm sa pot scrie. Fara spasm nu e nimic, si uneori e spasmul si nimic dupa. Intelegeti ?
Adica simt nevoia sa scriu, spasmul zice ca da, si atat. Despre ce ?

Once

Film de vineri seara. Este un film cu muzica, iar musical-urile nu-s chiar segmentul meu. Aproape de zero de fapt.
Am uitat sa spun ca este un film irlandez cu muzica. Si acum vine partea grea in care eu incercand sa va conving ca filmul e bun trebuie sa descriu muzica. Iar muzica nu se povesteste, se asculta.
NU este un musical in care actorii canta si danseaza. Este doar o felie de viata, cu muzica de strada. Are poveste, o poveste simpla si frumoasa.
Apoi am aflat ca au castigat si un Oscar ""Falling Slowly" winning Best Original Song Oscar" Clic aici ! 

Si am mai aflat cum ca actorii din film nu-s de meserie actori, si atunci m-am minunat inca o data, pentru ca stiu actori care sunt actori si sunt cateva nivele sub ei.  Cand si daca o sa vedeti filmul, imi veti intelege si mirarea. 

Va pot spune ca dupa ce filmul s-a terminat, am reascultat melodiile o data si inca o data si tot asa, iar acum cand scriu, tot asta fac.
Ascult filmul. Ceea ce va doresc si voua.

Puteti testa aici :



4 comentarii:

Sabbra spunea...

tu orice-ai zice, o zici bine, si argumentat :) d-aci concluzionez ca orice scrii, eu citesc cu placere :)
cateodata in mintea mea perversa imi imaginez ce-ai zice intr-o anumita disputa verbala cu cineva care ma enerveaza pe mine...stiu sigur c-ai avea dreptate :)
ah, filmu' nu l-am vazut :) urmeaza:)
tzuc!

Sonia spunea...

si tot asa eu orice as zice, argumentat, tu ai un contraargument :). Asta face ca discutiile noastre sa fie interminabile si cu ton de cearta de multe ori :) Sare si piper, nu ?
Astept comment-ul tau dupa vizionare ;)

Andrey spunea...

Misto secventele, o sa-l adaug in que :) stii ca-n ritmu meu, mai dureaza cateva luni pana-l vad :)

Mihaita Nita spunea...

misto film.